Retour- en terugbetalingsvoorwaarden ERIKS Nederland

De tevredenheid van onze zakelijke klanten heeft onze hoogste prioriteit. Hoewel wij uitsluitend aan bedrijven leveren, bieden wij een betrouwbare en transparante oplossing bij retourzendingen, klachten of foutieve bestellingen.

Afhandeling van beschadigde of defecte goederen

Wanneer artikelen bij levering beschadigd zijn of materiaal- of fabricagefouten vertonen, beoordelen wij deze in het kader van een klacht op basis van onze garantieverplichting. Indien de klacht gegrond is, nemen wij uiteraard de kosten voor retourzending en, indien nodig, vervanging voor onze rekening

Retour- of klachtenprocedure
Retouren worden door ERIKS alleen geaccepteerd mits:

  1. ERIKS de retournering vooraf schriftelijk heeft goedgekeurd;
  2. Dit franco en met vergoeding van de handelingskosten van ERIKS, zijnde 20% van de verkoopwaarde met een minimum van € 75,- gebeurt;
  3. De geretourneerde goederen een minimale verkoopwaarde hebben van € 150;
  4. De artikelen voorraad- of standaardartikelen zijn;
  5. De levering niet langer dan 6 weken geleden heeft plaatsgevonden; 
  6. De artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn; 
  7. De artikelen in de originele verpakking zitten.

Meer informatie

Voor specifieke vragen kunt u zich wenden tot uw contactpersoon bij ERIKS.

Wij helpen u graag verder

Heeft u vragen?

Bel ons algemene nummer:
T +31 88 855 85 58

Webshop

Direct een product bestellen? Dat kan eenvoudig in onze webshop.

Know+How Hub

Blijf altijd op de hoogte met onze laatste blogs, nieuws en cases.