24/7 inzicht in je orders
Alles over bestellingen in je my ERIKS-account
Wie regelmatig werktuigbouwkundige componenten bestelt, herkent het: meerdere orderbevestigingen, verschillende facturen en variërende levertijden. Met een my ERIKS-account staat al deze informatie op één centrale plek. Ongeacht of je het online, per mail of via een andere (digitale) manier hebt besteld.
De voordelen van een my ERIKS-account
- Inzicht in orderstatus- en historie
- Track-en-tracecodes van alle bestellingen
- Digitale facturen en pakbonnen
- Gekoppelde certificaten inzien en downloaden
- Mogelijkheid om eigen referentie te koppelen
Alle besteldata op een rijtje
In een oogopslag alle bestellingen bij elkaar, inclusief de track-en-tracecodes. Bekijk digitale orderbevestigingen, download facturen en zie welke bestelling wanneer geleverd wordt. En uiteraard is al deze informatie 24/7 beschikbaar.
Opslag van certificaten
Zoeken naar een bijbehorend certificaat van een besteld onderdeel wordt verleden tijd met een ERIKS-account. Hier zie je alle gekoppelde certificaten van jouw bestelde onderdelen. Ongeacht op welke manier je het besteld hebt: online, telefonisch of per e-mail.
Gemakkelijk herbestellen
Bekijk de orderhistorie en herbestel onderdelen met een simpele druk op de knop. Je hoeft dus niet meer te dubbelchecken of de artikelgegevens overeenkomen met een voorgaande bestelling. Beheer al jouw orderdata op één plek.
Je eigen my ERIKS-account
Wil jij ook 24/7 volledige inzage in alle bovengenoemde informatie voor jouw bedrijf? Maak dan direct en eenvoudig je eigen my ERIKS-account aan.
Wij helpen u graag verder
Know+How Hub
Blijf altijd op de hoogte met onze laatste blogs, nieuws en cases.